Valgte lokal designpartner

Chili_Festspillene small.jpg

Prosjektleder Trygve Selmer og kommunikasjonsrådgiver Hege-Beate Eriksen fra Chili, sammen med festspilldirektør Maria Utsi (i midten). Foto: Sten Brian Tunheim/Chili.

Festspillene i Nord-Norge har valgt Chili Harstad AS som designpartner i 2016.

Festspillene i Nord-Norge søkte nylig etter en samarbeidspartner, som kan utvikle design til festivalen i 2016. Nå er det klart at Chili Harstad AS får oppdraget.

- Vi er glade for å ha på plass en partner med høy kompetanse på design og markedsstrategi, samt at Chili har gode idéer til hvordan de ønsker å arbeide for å nå Festspillenes mål, sier festspilldirektør Maria Utsi.

Chili har et kreativt og erfarent team bestående av åtte ansatte, som gjennom våren skal samarbeide med festspillstaben om design for Festspillene 2016. Chili vant anbudskonkurransen da de blant annet kunne vise til referanseprosjekter av høy kvalitet, samt har en stor bredde og kunnskap på visuell identitet, markedskommunikasjon og kampanjearbeid.

- Vi er stolte og ydmyke over at Festspillene i Nord-Norge valgte oss som samarbeidspartner etter den nasjonale anbudsrunden for 2016. Maria Utsi og festspillstaben bringer definitivt inspirerende målsettinger til bordet, og vi gleder oss til å være med på å lande dem, sier daglig leder i Chili, Jan-Roger Eriksen.